Medlems/Deltagaravgift 2024

Medlemsskap och fri
entré samtliga
seniormatcher 2024      500:-

Anmälan kan göras på denna länk

Nu erbjuder vi nya digitala betalningsmetoder – allt för att vi som förening ska kunna digitalisera och förenkla vår administration. För dig som medlem innebär det en smidigare upplevelse vid anmälan och betalning, och fler betalningsmetoder. För samtliga betalningar tillkommer en administrationsavgift mellan 9 - 59 kr.

Dessutom får du tillgång till MedlemsAppen = kalender, kallelser, digitalt medlemskort, samåkning, utskick, m.m. Ladda ner ”SportAdmin MedlemsApp” från AppStore eller Google Play, efter att du har betalat medlemsavgiften så får du också tillgång till Medlemskortet och eventuella medlemserbjudanden direkt!"